☑MY Recent Wallpaper

[壁紙]千石撫子
按圖下載*

星期六, 1月 10, 2009

王若琪,張繼聰@亞洲遊戲展2008


我與她(takki)很有共嗚... .
因為我也是慣用左手... .


她有首歌. .歌名叫[ 左手 ]. ..
我覺得感同身受. . .!!!

4 則留言:

  1. 猜猜我是誰,哈哈..
    我也超喜歡王塔琪小姐呀.
    你search返佢之前係朗豪坊geh live show.
    正爆!!!你一定會看得很陶醉的!Hahaaaa.
    很羨慕她的聲音,可塑性什高.
    rock,得意,溫柔,抒情都得.
    Takki超nice,超得意.很掛念她.hahaaaa.
    因你xanga不能入.所以係度留comment.哈哈.

    回覆刪除
  2. rE*
    你係pui shan??
    我有在youtube看過她朗豪坊ge live show. ..
    不過背景d聲有d噪. ..
    我都係搵佢係勁歌個陣唱ge歌. ..
    對丫. .."我也喜歡她唱歌有不同style*
    我lock左入我xanga冇留低feedback個d人.. .
    可能你係. ."

    回覆刪除
  3. 好聰明wor.hahaaaa.
    尋日arm arm cap jor首 nobody's home.
    遲d send俾你啦^^

    回覆刪除
  4. =]] he*
    @@. ..好丫. .
    謝謝妳. ..^^

    回覆刪除